En relik från 90-talet?

Ett lyckat marknadsförings drag av tv11, till att börja med att jag helt saknar kanalen och för det andra att jag totalt avsaknar intresse för att titta på ett gäng instängda idioter från klubben för inbördes beundran med bekräftelsebehov! Kom igen, är inte det här programmet en relik från 90-talet? Finns det överhuvudet taget en målgrupp för detta program idag? Ja just det, den förlorade generationen…

Om detta är briljant marknadsföring är ju lite oklart, men om syftet är att faktiskt uppmana folk att göra något vettigt med sitt liv istället, så funkar det för mig iallafall! Jag lovar att jag inte ska titta på Big Brother! Tack för varningen tv11!

20120222-152223.jpg

This entry was posted in Briljant marknadsföring. Bookmark the permalink.

2 Responses to En relik från 90-talet?

  1. Bitterbloggaren says:

    Första sändes 2000 i Sverige ??

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>